کسب و کار در کیش

راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش به دلیل فرصت‌های زیادی که در اختیار کارآفرین‌ها و مدیران کسب‌وکار قرار میده، این روزها از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است، با یک بررسی ساده میشه به این سؤال پاسخ داد که چرا راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش سودمند و پرطرف‌دار شده.

کیش به دلیل فرصت‌های زیاد سرمایه‌گذاری، اقتصاد پویا، گردشگری پر رونق، امکان ارتباط با خارج و حمایت‌های بانکی و دولتی برای راه‌اندازی کسب‌وکار مناسبه. البته باید بدانید که همه کسب‌وکارها و ایده‌ها قابلیت رشد و کسب درآمد مناسب رو نداره و طبیعتاً در هر شهر و جزیره‌ای چندین ایده خاص قابلیت تجاری‌سازی رو دارند. با این تفسیر پس می‌دونید که در جزیره کیش کسب‌وکارهای خاصی امکان موفقیت دارن و می‌تونند درآمد خیلی خوبی داشته باشند. کسب و کار در کیش یکی از راه های سرمایه گذاری در کیش است که میتونین برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، مقاله مربوط به اون رو بخونین.

چرا راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش

در این مطلب علاوه بر معرفی کسب‌وکارهای پردرآمد در کیش مواردی که در مورد کسب‌وکارهای فعال در کیش باید بدونید رو هم باهاتون به اشتراک میزاریم.

 

چرا راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش

جزیره کیش به دلیل برخورداری از پتانسیل‌های اقتصادی، برای راه‌اندازی کسب‌وکار مناسبه و توجیه اقتصادی بالایی داره. امکانات، منابع مالی، مشتریان بالقوه و بالفعل باعث شده درآمد مشاغل فعال در کیش از عدد قابل‌توجهی برخوردار باشند.

علاوه بر این موارد در جزیره کیش دلایل و مزیت‌هایی وجود داره که ریسک راه‌اندازی کسب‌وکار رو کاهش میده و به سودآوری بیشتر کمک می‌کنه که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • کسب‌وکارهای جزیره کیش تا 15 سال معاف از مالیات هستن.
  • تسهیلات و قوانین بانکداری تسهیل شده و تعامل با شبکه بانکی راحت است.
  • در کیش علاوه بر جمعیت عادی سالانه چندین میلیون مسافر وارد این جزیره میشه.
  • واردات به جزیره کیش راحت و با کمترین دردسر گمرکی و قانونی همراه است.
  • در کیش محدودیت‌های خرید و فروش ارز وجود نداره و در سریع‌ترین زمان امکان ورود مسافران و سرمایه‌گذاران خارجی وجود داره. 
  • در کیش سرانه درآمد مردم و مشتریان هدف بالاست و در نتیجه هزینه خدمات و محصولات در سطح بالاتری قرار می‌گیره.

این موارد از جمله مزایای بالقوه و بالفعل برای کسب‌وکارهای فعال در کیش هستن که باعث شده کسب‌وکار راه‌انداختن در کیش جذاب به نظر برسه و تجارت‌های بزرگی در این منطقه اتفاق بیفته. البته برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره فرصت های سرمایه گذاری مقاله مربوط به اون رو میتونین بخونین.

کسب‌وکارهای پردرآمد کیش

همان‌طور که قبلاً گفتیم کسب‌وکارهای درآمدزا در کیش مشخص هستن و بنا بر بررسی‌ها ما بعضی از کسب‌وکارها بیشتر از سایرین قابلیت کسب درآمد دارند. در ادامه به معرفی حوزه‌هایی می‌پردازیم که پتانسیل کسب درآمد بالایی دارند. 

هتلداری و مراکز اقامتی

یکی از کسب‌وکارهای خوش‌آتیه در کیش هتلداری و مراکز اقامتی هست. به دلیل تنوع بالای گردشگر خارجی و داخلی همواره تقاضا برای رزرو هتل و اجاره مراکز اقامتی مثل اقامتگاه بوم‌گردی بالا هست و صاحبان کسب‌وکار می‌تونند از طریق هتلداری و مراکز اقامتی درآمد بالایی به دست بیاورند.

مراکز تفریحی و سرگرمی در کیش

مراکز تفریحی و سرگرمی 

مراکز تفریحی و سرگرمی هم به دلیل گردشگری زیاد و امکانات زیاد تفریحی که در کیش وجود داره از تقاضای بالایی برخوردار است و بخش زیادی از هزینه گردشگرها به سمت مراکز تفریحی و آموزشی حرکت می‌کنه. به همین خاطر کسب‌وکارهای فعال در حوزه مراکز تفریحی و سرگرمی از درآمد بسیار خوبی برخوردار هستن.

رستوران و کافی‌شاپ

صنعت غذا و نوشیدنی کیش فعال و دارای تقاضای بالایی هست، این عامل باعث شده رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های کیش همیشه پر از مشتری باشند و درآمد خوبی رو نصیب صاحبان کسب‌وکار کنند. 

برگزاری تور و گردشگری

برگزاری تورهای گردشگری، فروش خدمات گردشگری و مهمانداری به دلیل کمک به توسعه بقیه کسب‌وکارها از ارج‌وقرب بالایی برخورداره. سالانه میلیون‌ها نفر از داخل و خارج ایران برای مسافرت از خدمات گردشگری مانند خرید بلیت، تورهای گردشگری و… استفاده می‌کنند. 

این چهار حوزه اصلی‌ترین جریان‌های کسب‌وکاری در کیش هستند که با ایده‌پردازی و خلاقیت انواع و اقسام کسب‌وکارها رو میشه از دل آن درآورد و مشتریان زیادی رو جذب کرد. 

سخن نهایی

راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش و مدیریت آن یکی از پردرآمدترین و جذاب‌ترین فعالیت های اقتصادی به شمار میره، درصورتی‌که تمایل به سرمایه‌گذاری در کیش دارید یکی فعالیت های اقتصادی راه‌اندازی کسب‌وکار در کیش هست. در این مطلب علاوه بر این که نقاط قوت و مزیت‌های کسب‌وکارهای مستقر در کیش را ابراز کردیم، به این سؤال هم پاسخ دادیم که چه کسب‌وکارهایی برای فعالیت در کیش مناسب هستند.

اگر شما سرمایه مناسبی در دست داشته باشین و بخواید کسب و کار خودتون رو در کیش راه بیندازید چه ایده‌ای در سر دارید؟