کجای کیش غذا بخوریم؟

وقتی می‌رید سفر اولین چیزی که به ذهنتون می رسه اینه که کجا غذا بخوریم؟ کدوم رستوران‌های محلی در کیش غذاهای خوشمزه‌ای داره؟ رستوران‌های با موزیک زنده در جزیره کیش کجاست؟

جزیره کیش یکی از زیباترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری رو داره که می‌تونید رستوران‌ها و فودکورت‌های فوق‌العاده شیک و مشهوری رو برای غذا خوردن پیدا کنید. در ادامه این مطلب به این سؤال کجا غذا بخورم؟ پاسخ خواهیم داد و رستوران‌های محلی و مشهور همراه با موزیک در کیش رو بهتون معرفی می‌کنیم. البته اگه دنبال یافتن پاسخ به سوال در کیش کجا بمونیم هستین، پیشنهاد میکنم مقاله مربوط به آن را بخونین. البته اگه میخواین یه سفر با برنامه ریزی داشته باشین حتما مقاله سفر به کیش رو بخونین.

فودکورت‌ها

غذاخوردن در کیش یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر به این جزیره مرجانی بوده که به‌خاطر تنوع زیاد رستوران‌ها و فودکورت‌ها انتخاب اون برای گردشگران شاید سخت باشه که در ادامه به بهترین فودکورت‌های کیش اشاره می‌کنیم.

فودکورت فودلند

بدون شک دیدن فودکورت فودلند در کیش و امتحان غذاهای اونجا یکی از کارهایی که حتماً هنگام سفر به این جزیره باید انجام بدید و از فضای زیبا و دکوراسیون مدرن این مکان لذت ببرید. در منوی فودلند انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دریایی وجود داره و به گفته گردشگران ماهی این فودکورت طعم بسیار لذیذی داشته که باید اون رو حتماً امتحان کنید.

یکی از جذابیت‌های این فودکورت نزدیک بودن به بازار مرجان و ساحل مرجان است. داشتن سه سالن جداگانه و دکوراسیون منحصربه‌فرد این امکان رو به شما میده که جای نشستن دلخواهتون رو انتخاب کنید. برخی از مواد اولیه و ادویه‌های این رستوران از کشورهای خارجی ارسال میشه و استانداردهای خاصی دارد.

فودکورت دامون کیش

محاله برید مرکز خرید و بعدش گرسنه نشید! هیچ‌چیزی هم به‌اندازه اینکه یک فودکورت نزدیک مرکز خرید باشه و بعد کلی گشت‌وگذار برید اونجا و یه غذا یا فست‌فود خوشمزه رو نوش‌جان کنید. غذاخوردن در کیش اونم تو مرکز خرید دامون می‌تونه خستگی شما رو از بین ببره!

رستوران‌های محلی

خوردن غذاهای محلی هر شهری نوعی تجربه جدید و منحصربه‌فرد در هنگام سفر است. غذاخوردن در کیش و امتحان غذاهایی محلی این جزیره مرجانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از لذت‌های سفر محسوب میشه! در این قسمت می‌خوایم رستوران‌های محلی کیش را معرفی کنیم

رستوران دریایی عمو اکبر در کیش

برای اینکه طعم لذیذ غذاهایی دریایی کیش رو بچشید حتماً به رستوران دریایی عمو اکبر برید و از غذاهای بسیار خوشمزه اون لذت ببرید. در این رستوران به دنبال فضایی شیک و مدرن نباشید. فقط از فضای ساده و غذاهای لذیذ آن استفاده کرده و اوقات خوشی رو در کنار خونواده و دوستاتون سپری کنید.

خانه بومیان در کیش

یکی از جاذبه‌های تاریخی در کیش خانه بومیان بوده که هم مکانی واسه بازدید گردشگران است و هم اینکه می‌تونید غذاهای محلی اصیل رو اونجا امتحان کنید. برای دیدن این خونه که یکی از قدیمی‌ترین دیدنی‌های کیش باید به سمت کشتی یونانی و روبه‌روی بندرگاه صیادی برید.

رستوران کوه نور

اگه به دنبال رستوران با طراحی متفاوت هستید رستوران کوه نور بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این رستوران دقیقاً داخل یک کوه غار مانند ساخته شده و در کنار صخره‌ها از نورپردازی جالبی استفاده‌کردن که جذابیت و زیبایی خاصی دارد. این مکان به‌عنوان متفاوت‌ترین رستوران در این جزیره شناخته میشه و غذاخوردن در کیش با رفتن به این مکان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

رستوران‌های VIP

پیداکردن رستوران VIP در کیش کار چندان سختی نیست؛ چون در این جزیره به‌خاطر منطقه آزاد بودن بیشتر رستوران‌ها خدمات لاکچری رو در اختیار گردشگران قرار میدن. پس اگه برای خوردن غذا در کیش به دنبال رستوران VIP هستید به رستوران شاندیز وی‌آی‌پی کیش بروید. یکی از بهترین‌ها بوده و با داشتن موزیک زنده اوقات بسیار لذت‌بخشی را برایتان فراهم خواهند کرد.

در این رستوران می‌تونید از فضای باز برای نوشیدن چای و رسیدن به آرامش استفاده کنید. این مکان همیشه برای گردشگران محیطی دلنشین و آرام رو فراهم کرده که با ورود به اونجا می‌تونید اوقات شاد و دلپذیری رو برای خودتون رقم بزنید.

رستوران‌های با موزیک زنده

در جزیره کیش به دلیل داشتن جاذبه‌های متنوع و رونق زیاد رستوران‌های با موزیک زنده بسیاری در کنار تفریحات هیجان‌انگیز وجود دارد. اگه به موزیک علاقه دارید و می‌خواید وقت غذاخوردن در کیش نیز از صدای موسیقی لذت ببرید با رستوران‌های که در این جزیره مرجانی موسیقی زنده و برنامه‌های شاد و مفرحی برای سرگرم‌کردن اجرا می‌کنند در این بخش آشنا بشید.

رستوران میرمهنا در کیش

رستوران میر مهنا یکی از بهترین رستوران‌هاست که با موزیک زنده در کنار ساحل بوده و از هنگام صرف نهار و شام می‌تونید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. طعم لذیذ غذاهای ایرانی و خارجی لحظات بسیار خاطره‌انگیزی رو براتون فراهم می‌کنه.

رستوران هوک لانژ

رستوران هوک لانژ یکی از جدیدترین رستوران‌های کیش بوده که در کنار ساحل قرار داره و با غذاهای بسیار خوشمزه و موزیک زنده آرامش خاصی رو بهتون منتقل خواهد کرد. داشتن دکوراسیون زیبا و فضای باز لحظات رمانتیک و فراموش‌نشدنی براتون به جا میزاره.

رستوران مارینا کیش

یکی از رستوران‌های لاکچری کیش هوک لانژ مارینا بوده که زیباترین و منحصربه‌فردترین مکان در این جزیره محسوب میشه. دکوراسیون بسیار زیبا و بی‌نظیر توجه بسیاری از گردشگران رو به خودش جلب کرده است. طراحی مدرن در کنار مبلمان با چیدمان دایره‌ای و نورپردازی فوق‌العاده سفر به این جزیره رو براتون رؤیایی می‌کنه!

جمع‌بندی

اگه وقت سفر به جزیره کیش این سؤال براتون پیش اومد که کجا غذا بخورم؟ ما در این مطلب به برخی از بهترین رستوران‌ها در این جزیره اشاره کردیم. خوردن غذا در کیش و رفتن به این رستوران‌ها لحظات خاطره‌انگیزی رو براتون یادگار به جا خواهد گذاشت.

اگر هم به دنبال این بودین که در کیش کجا خرید کنیم؟ پاسخش رو توی این مقاله براتون شرح دادیم.